11.02.2014

Terrarium



Today I've been decorating my big boring window in the kitchen with these cool terrariums. I've filled them with a plant, some stones and a candle. Think I'm going to buy some cactus plants to put in them later. I bought them here in Norway, but you can buy some amazing terrariums on Etsy.com too!


I dag har jeg dekorert viduet mitt på kjøkkene med disse glass kulene som man kan fylles med planter, lys eller egentlig det man vil. Tenkte å kjøpe kaktus til å ha i de etterhvert. På bildet har jeg lagt i en urte, telys og noen fine steiner. Vinduene mine er ganske store og det ble derfor litt tumt. Så dette passet veldig fint inn syntes jeg! De store kulene er kjøpt på Kremmerhuset, mens de mindre kulene har jeg fått kjøpt på Åhlens. 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar